öööhm

HAHAH ja tror inte jag är speciellt normal nu :D 
juliacarolinaboberg                ida<3 says: jag dansar samba med min kvast som jag flyger till blåkulla med på julafton! :D 
johan ' says: okej :P 
juliacarolinaboberg                ida<3 says: är det en polishelikopter i din lägenhet? :D
johan ' says: vadårå? :P för att det blinkar? :P tv:n är igång ;) HAHAHA'
juliacarolinaboberg                ida<3 says: HAHAHAHA men nej ingen tv i detta samtal, den drar för mycke ström :D 
johan ' says: äsch, betalar ju inte för ström, så lugnt ! :D'        
juliacarolinaboberg                ida<3 says: men jag gör.....inte de, så va de xD  HAHAH 
juliacarolinaboberg                ida<3 says: HAHAHAHAHAHHAHAAHHA som en gräshoppa :D
johan ' says: va? HAHAH'        
juliacarolinaboberg                ida<3 says: ja ? hänger du inte med i de globala samtalet om hoppor som hoppar i gräset som kallar sig gräshoppor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback