känslorna består

sjukt trött idag och känner mig inte alls pigg, men går till skolan ändå för att inte missa nått. men kommer nog inte va med på idrotten, inte så bra eftersom ja strävar efter bra betyg i de. men åh andra sidan så är de inte så lätt när man har andningsproblem när ja anstränger mig. men gör så gott jag kan. så ja vakna för ungefär 30min sen. allt är klart och sånt, fixa mig knappt. blir skolan till 15.10 utan nån rast alls nästan. men hoppas iaf att ja kan hålla temperamentet och humöret uppe någorlunda idag iaf.
just nu, precis för en sekund sen så tappa ja humöret. saknaden brer sig och denna dagen kommer bli depp, fuck!
ha de bra idag, puss
älskar dig caroline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback