hoppträningen

skynda skynda med bloggandet nu då, har 10 min på mig sen ska datan va avstängd.....
hade med Al på hoppträningen idag, haha ja vad ska man säga. hästen är helt jävla grym på att hoppa så de är inte sant. mycke stolt över han, sen så är de ju jag som måste lära mig att rida han rätt oxå. han är ju trots allt inte zeke, helt olika hästar. men tänker inte jämföra dom för ja älskar båda lika mycke. han hoppa som en gud över ALLT verkligen och ja skojar inte, river gör han inte heller så de är as najs ju. med lite träning så går detta super. juste, gjorde en snygg avramling oxå, låt bara och skratta.. haha, men får se nu om linda fick nå någolunda bra bilder iaf. men nu måste ja stänga av. så ni får sova så gott, ska äta nu faktiskt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback