hmm ja, godmorgon

va gör jag uppe nu då!? ingen aning faktiskt, bara hade lust att gå upp tidigt idag så ja verkligen kan ta de lugnt nu på morgonen. hade tänkt att jag skulle försöka fixa min lite men ångra mig, gör de till ikväll ist.
som ni nog förstår så va kvällen igår helt galet rolig, folk va mysigt som vanligt! nää de va bara härligt, faktiskt riktigt längesen ja skratta så mycke som ja gjorde igår, både i skolan och kvällen. härlig dag säger ja bara.
idag då, så blir de skolan som slutar kvart över 1. sen så ska ja hem ett tag så åker jag till linda och tränar Al, både i ridning och lastning. och ikväll så vet ja inte riktigt vad som händer. nått kul iaf!
men nu ska ja nog göra lite svenska läxa medan ja ändå kommer ihåg den :)
puss
min pluttinutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback