hampus - älskling

hejsan, varken orka eller han blogga innan jag åkte till stallet. kom på att jag skulle med halv 6 bussen i sista sekund så va bara att käka och byta om. men de va dressyr iaf, gick hyfsat bra ändå tycker jag. körde lite skänkelvikningar öppnor slutor förvänd galopp ökad trav och sånt där. tänkte ta lite oboy nu sen snacka i telefon tror ja. måste iaf stänga av datan om 15min så blir inget mer inlägg ikväll. de suger ju men så är de. som ja sa sist så blir de ingen idrott imon heller, synd synd, men har feber och sånt fortfarande. om ni inte fattar så vill jag inte missa nått i skolan därför jag går ändå. men sen så sticker jag till söder på lunchen och hälsar på massa söta 9or, najs! så slutar jag kvart i 3 om de inte blir nå annat. men ni får sova gott så ses vi imon, lovade att fixa mig imon oxå så får gå upp tidigt. puss

Kommentarer
MonNe :) säger:

älskar dig vännen<3

2010-09-29 | 20:50:58
Bloggadress: http://hellomonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback