godmorgon

som jag sa igår så mår jag inte så bra, därför jag inte haft ork att blogga. men jag gör allt för att de ska reda upp sig och jag ska komma på en bra lösning till allt. men tänkte nu ta och göra ett morgon inlägg imed att jag är klar och börjar inte förrän om en halvtimme. så vad händer idag? hade planer idag, men ja vet inte riktigt hur de blir nu med dom. men ska fixa de. kan tyvärr inte skriva ut nått än förrän de är fixat och sånt..

hade dressyrträning igår. så tyckte då att jag skulle rida barbacka på Hestia, heter hon! till en början så va hon skön, men inte när de blev galopp. hon är mer än gunghäst än en häst. men de gick rätt bra ändå, imed att hon inte är lättast att rida. fick redigt fina skavsår efter bara.
förövrigt så, sitter jag nu och kollar på tävlingar. måste kolla upp om de finns nån transport som man får låna. det är de som är problemet. annars så står STORK och ockelbo som står, om ja nu hittar transport vill säga.
men nu måste jag ta och börja gå till skolan.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback