förlåt sötnosar...

... för att jag inte har skrivit nått idag, men det har inte riktigt funnits läge för det. slutade riktigt tidigt idag, inställd so lektion så de resulterade på att vi slutade halv 2 ungefär, chill! var på bj idag, hade as kul faktiskt, endel saker blev jag bara så lack på men ska fixa de på nått sett. så efter skolan så följde caroline med mig hem, satt och tjocka oss lite och snacka och sånt. sen så drog hon och ja åkte till monika, hjälpte henne lite och sånt. så drog vi till ica, dit kom oskar och hans kompis va han nu hette, emil johanna jim liam linnea, robin och amanda, tror inte de va nå flera.. så vi skeja och hade de sjukt kul, älskar er alla! knäppte kort oxå så tänker lägga ut dom flesta sen så kommer flera gruppbilder som linnea/amanda(?) knäppte, kommer inte ihåg vems kamera de va med en system iaf. as härlig dag. så nu blir de packa inför konfa och tävling så kan jag dra ut efter skolan en stund innan stallet. asnajs, här kommer bilder. pusspuss
monika
emil och robin
robin
johanna
oskars kompis och coolingen oskar själv
liam
coolingarna
robin liam linnea oskars kompis och oskar
my babes
nu du monika är de bara att kopiera alla ;) ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback