äter glass

åh vad ja nu bara har sånn lust att lägga ut massa bilder, på allt och inget som verkligen betyder för mig. som jag älskar!
börjar med den som står mig närmast i hjärtat, som jag aldrig nånsin kommer lämna. zeke! <3
min dröm, min verklighet, mitt allt!

sedan har vi mamma, min absolut bästavän!

<3
nu kommer bilder blandat.



denna veckan <3

älskar dig morbror, föralltid finns du i våra hjärtan!




mimmi, my soulmate!








emma, monika, ida, tim, putte, liam, emil, jonas, johan, jim, jonn, emil! <3



tack för att ni finns, för att ni är där vid min sida! <3

Kommentarer
TroLLMonNe!!! är tebax....(;<3 säger:

klart som fan att jag alltid finns här för dig.

när livet sviker, så finns jag alltid vid din sida, för att hjälpa dig upp. för du är en människa jag aldrig vill va utan.

du har hjälpt mig många gånger, att komma upp, från de mörka.

du har gjort så jag har insettt att man inte ska spilla tiden på människor som inte är värd de..

fan jag älskar dig. och du är som min syster.

allt vi gjort, gått igenom. fan de vi har är äktavänskap, och de slänger man inte bort för något litet.......

2010-09-22 | 17:18:15
Bloggadress: http://hellomonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback