tjäääna

wuzzzup? haha närå
ligger i sängen, bloggar och bara alltmänt sover (?) haha, har inte vart hemma nått idag så har inte bloggat. hmm, slutade 1 på paon idag, de va så lugnt och vi hade inget att göra så vi fick gå. stack till donken och satt där en timme kanske. gick mot skolan sen för caroline skulle möta franco när han sluta. så vi gick in på badet för ja såg amandas moppe utanför. och där satt putte, så ja stanna där och caroline gick. montesori slutade innan söder så jonte kom och satt med oss till dom andra slutade och då så va monika och camilla så söta och väntade med mig till segaste isse skulle komma och hämta mig. så vid 10 i 5 kom han, drog till ica och typ 10 min senare lära ja hem haha lyckat. så då va isse så gullig och skjutsa hem mig. bytta och och åkte på hoppträning. gick super idag med zeke, saknat han så mycke. han skötte sig utmärkt, men de är jätte bra träning för mig att rida Al och Zeke. två helt olika hästar, men de är kanon.

märkte att de va nåra som reagerade på inlägget om viktor. men de är bara att inse, jag tänker inte sitta och berätta för hela världen om saker som handlar om oss två!

puss


Kommentarer
emma lindh säger:

HAHAHA sällan du julia tjänna HAHAHAAHA

2010-10-11 | 21:07:21
Bloggadress: http://emmaalindh.blogg.se/
meliie♥ säger:

FRÅGESTUND! Alla frågor måste börja med har du någonsin...

Kika in & ställ några :))

2010-10-11 | 23:10:30
Bloggadress: http://janemeliiewennberg.blogg.se/
Jonn "ost" Larsson säger:

zekeeeee!!!!:D:D::D:D

2010-10-12 | 14:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback