tjääääna

ojoj va död bloggen vart idag, haha.. hmm ja, låg i sängen till typ 12 och bara chillade. duscha och åkte och åt på sibylla. så kom mimmi hit, och så fick vi en helt random inpuls och åkte in till gävle och chillade runt somfan.. haha lätt skönaste kvällen på länge, nya polare har man oxå. så grymma allihopa. smart som man är så har man fixat så vi ska träffa dom igen, mahahaha cread till mig! haha seriöst, jag och mimmi har typ lämnat "ta kort 24/7" perioden, men så kan de va. sitter och lyssnar på lite sköna rocklåtar som väcker minnen..... tänkte ta och göra nått mys nu, kanske ta bort sminket och lägga mig i sängen. tror de får bli nått sånt, lite dricka skulle inte sitta fel de heller.
haha juste, som ni kanske vet så blir jag och mimmi hyper av cola, och självklart så drack vi de ikväll och ni skulle bara se hur jävla dampiga vi va. shit säger jag bara, riktigt kul va de iaf!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback