sovit gott?

godmorgon!
sovit sådär inatt, börjar få lite sömnproblem. men från och med idag så ska ja blicka framåt och verkligen ta allt som de kommer. inte tänka på minnen och försöka få tillbaka när jag VET att de INTE går. visst kommer ja må dåligt ibland och bara vilja gräva ner mig. men ska verkligen försöka att gå vidare och göra sånt som jag är värd att göra och som jag är värd att .
men nu så ska ja ta och klä på mig och hoppas på att mitt hår ska torka, måste platta de. men vill inte att de ska ta för mycke värma så de får självtorka sen plattar ja de med värmeskydd. har ingen aning vad de blir för kläder idag. måste åka och shoppa nån dag med mamma, ååh ge mig pengar.
men då så ska ja fixa mig så hörs vi sen.
puss
saknar dig lillgubben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback