sovit gott?

sov nog lite väl länge idag men skit samma, är man trött så är man. har precis ätit iaf och ska ta och klä på mig strax. börjar 8.10 med matte, wohoo kul. nej, fattar knappt nått av geometri, måste va de tråkigaste som finns. sen så tyska prov, hoppas på G iaf, kan inte förvänta mig nått bättre.

ja har tänk på de, att bloggen handlar egentligen bara om vad ja gör på sagarna och sånt. de kan ju va rätt tråkigt att läsa om. samtidigt så kan ja skriva ut känslor och lite sånt där. men avslöjar helst inte så mycke då alla bara snackar skit efter de... men va ska ja skriva mer om? hade tänkt mig att börja tipsa om höstkläder som är snyggt enligt mig. då blir de ju mycke blandade stilar så kanske skulle passa? ja, vi får se. hur som helst så kommer ja skriva efter skolan och så.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback