massa update nu

hej bloggäääääääään, nu så uppdaterar jag med lite allmän info så får ni ett inlägg om konfan, ett om hopptävlingen och ett om innebandyn. så nu får jag skynda ihjäl mig lite här. måste käka oxå men klockan är 10 i 9 så bara att snabba sig. skolan idag som vanligt, rätt skön dag ändå. bäst på slöjden lär jag erkänna, roligt folk man smsar med och bara najs! åkte ner och köpte busskort på stan efteråt sen till ica en snabbis och träffa folk. hem igen och så tog ja bussen till linda. fixade med Al och sånt. åkte på hoppträning, som ni kommer få bilder och filmer ifrån senare när Linda skickat och så. men den gick oerhört bra, jätte stolt över prinsen. sådär, nu så ska ja börja med de andra. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback