loooooooov!

hann inte skriva nått igår kväll pga en sak.. hehe
men mamma skjutsade mig till "han", så va där ett bra tag sen gick till mig och va här hela kvällen. skitmysigt! så åkte han hem och ja somnade, hhaha duktigt.
gick upp tidigt idag, ska faktiskt fixa mig litegranna. blir ju uppvisning, lite style kan man väl få ha då. så ska göra de och smsa om nån är vaken. sen idag så vet ja inte riktigt bad som händer faktiskt, funderar om man ska åka till nån och sova imon. men idag är sista dagen innan lovet så de taggar man starkt. och ja har godisförbud, på riktigt nu då. wohoo, har faktiskt klarat 1 dag. HAH, jaa så stolt är jag. jaja ska inte babbla på för mycke. men outfiten för idag kommer då va thights vitt linne mjukisar och tjocktröja. så man kan klä av och på snabbt mellan danserna.
sådär nu får ni läsa lite, mihihi!
pusss
lite smått gullig sådär :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback