läs, snälla!

har märkt att de är väldigt många som undrar, snackar SKIT, tror, försöker förstå och bara allmänt vill veta vad de är som har hänt mellan mig och viktor. och tyvärr så måste jag säga att jag kommer inte sitta här och skriva ut de för alla som läser min blogg så alla vet för de tycker jag är våran ensak.

jag berättar bara det för två personer och då vet dom detaljer. men mer än så har inga att göra.

ni som snackar skit, seriöst vad gör de för mening i de hela? ni vet inte ett skit om vad som hänt, händer och de största av allt, varför! jag bryr mig inte om vad andra säger och sånt för jag vet precis vad som är sant och inte. men ha lite respekt, detta är privatliv och angår inte halva sverige, inte ens havla sandviken och ännu mindre, årsunda!

ni som försöker förstå, ni är jätte gulliga som bryr er och vill visa medkänsla. jag hoppas nu att ni kan förstå och respektrar att detta är mellan oss och inga andra.



en sak har jag att säga, saknar tiderna som var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback