(L)

ojoj va ni läsare ökade igår, jätte kul om ni stannar kvar.
är hemma från skolan nu då, hatar verkligen fysik läraren bara så ni vet. jäte ryska fan! ja men annars då, dagen inte vart så kul. lite dåligt humör idag kände jag. men så kan de va. sitter och väntar på att amanda ska komma hit snart, de segot. så ska ja visa henne lite saker sen så tror ja vi drar ut eller nått. måste iaf köpa busskort. så ska jag på dressyr ikväll. de va väl de som ja hade att säga nu.
pusspuss
tjaaa jag typ saknar sönder dagen!

Kommentarer
Linda Eriksson säger:

Sv; Ja det gjorde det verkligen ! Om vi gör ! =D

Självklart kan du det =) Filmerna får du lägga upp hur du vill, eftersom de ligger på youtube =P Självklart får du ta bilder också, men det är bra om du säger till först eller skriver att du har fått de av mig =) Vill inte att folk ska komma och ta mina bilder bara =P

2010-10-06 | 18:07:54
Bloggadress: http://lindaaerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback