kööörig dag

tjaaa!
som vanligt ligger jag i sängen, precis ätit korvbröd och druckit oboy (Y) hmmm, började med att jag var på söder i typ 2 timmar, hade såhääääääääär kul. haha så stack jag hem lite innan 11. caroline kom och hämta mig så skutsa hennes mamma ner oss till american. hade fullt upp idag, verkligen ingen lugn lunch. men de är bara jätte kul, lite långtråkigt annars. fick gå hem halv 2 för vi hade varit så duktiga. så stack till donken och satt och snackade bra länge. så kom isse, haha snodde hans moppe lite och sådär. sen fick han skjutsa hem mig, som vanligt! haha tack isse, så kom linda och hämta mig. åkte till henne och dampade lite. sen så red vi ut, grymt kul va de kan jag lova. riktigt längesen vi hade så trevligt och skrattade så mycke. så va amanda så himla snäll och gullig och hämtade mig kvart i 7 när de va bäcksvart ute med moppen borta mot järbo. hur snällt är inte de då, så satt hemma hos mig, duschade och sånt där. nu blev de långt igen, men de får ni stå ut med. skriver ju inget på dagarna då jag aldrig, seriöst, aldrig är hemma. sticker ut direkt efter skolan varje dag.
men nu så räcker de. skriver mer senare tror ja. ska hämta glass, pusssss

al, min stjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback