innebandyfinalen

gryyym kväll säger jag bara. riktigt kul va de, haha. åkte in med amanda till gävle igår och kollade på alba-valbo i gästrikefinalen, tror ja de va iaf. vem vann då om inte alba. grymma va dom. men allt kon väl efteråt, den jävla dissen, fyfan för dig!! slut, slut slut SLUT fattar du de!? så jävla besviken på dig........... så stack vi ut och vänta på skjuts hem, knäppte massa massa kort, ni får nåra iaf. kom nåra killar som sprang förbi och vad gör inte jag, jo frågar om ja får ta kort på dom och självklart fick jag de, mihihi! ;) nu får ni bilder sen stänger jag av datan.
bästbästbäst!

grattis killar!
<3

Kommentarer
Amanda säger:

ÄLSKAR DIG JULIA ! <3

2010-10-05 | 19:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback