hotlips

hejsan!
hmm ja, har vart på sjukhuset då. ja vet inte riktigt vad de va för nytta, men läkarn ska iaf kolla upp vad dom ska göra och om de blir nån operation. hoppas verkligen på de så ja slipper denna jävla skit snart... så direkt när jag kom hem så stack ja ner och skejta. skönaste gänget verkligen. tänk att jag började grina, bara gick. ingen visste vart, men ändå letade ni efter mig, tack för att ni verkligen bryr er.
de är ju så, att man är så himla rädd för vad man hamnar i för gäng. att det blir fel och hela ens liv går åt fel håll. men måste verkligen erkänna att jag har verkligen hamnat i rätt gäng, tror inte jag skulle kunna hitta bättre. alla är så himla underbara mot en och, nu är det inget jag säger, men jag älskar er alla. helt ärligt, ni ska bara veta hur mycket ni betyder. skulle kunna skriva er alla, men ni är så himla många. men ni vet vilka ni är!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback