hopptävling

då börjar vi med hopptävlingen. red bara en klass för det var så sjukt mycke starter och då skulle jag inte hinna med för jag skulle på konfa, så strök mig i andra. men första klassen då, den gick skit lär jag faktiskt säga. tar åt mig mycke på den, men måste säga att det var sjukt svårt att rida zeke då. han gick mer uppåt än framåt, het, stod på och trippa och sånt. det är inte riktigt likt zeke, inte sen ett år tillbaka. så de va då grymt svårt att rida han. fick 21 fel, inte bra, fy på mig! ett ner, två stopp och resten tidsfel då han krascha in i hinder nr 5. så de va de, kommer fler chanser, hoppas jag! men nu får ni film och bilder.
outfit då
finaste som finns
filmen då, vet att jag inte red bra denna start...

Kommentarer
halalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa säger:

:O lär dig rida innan du börjar hoppa på den stackars hästen. du sitter och sliter i han och kastar dig över halsen på stackarn innan han ens hinner taxera mot hindret. Dessutom så sitter du och åker häst bara. och du kan inte se lägen för 5 öre. lär dig rida männsika!

2010-10-10 | 17:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback