hopptävling

tänkte ta och berätta lite om hopptävlingen igår på Al pacino. den va som sagt i ockelbo och vi startade LD och LC. våran absolut första start och 3 riktiga banan vi red tsm. så är riktigt nöjd och stolt över plutten. resultatet då:
LD: detta va en clear round. han skötte sig riktigt riktigt fint. var felfri runt och fick rosett.

LC: denna starten gick i två fasen. både han och jag va lite trött, inte riktigt framme och sånt. blev nåra konstiga hopp och tar faktiskt på mig de själv. men han hoppar allt. så duktig pojke. men vi petade sista i grunden, hade inte de hänt så hade vi fått en andra placering. men ser faktiskt priserna som ett bonus, bara de känns bra så bryr jag mig inte om resultatet.

så nu får ni lite bilder och filmerna. ni behöver inte påpeka nått om min ridning, jag bryr mig inte. detta funkar för oss. även om vi behöver träna jätte mycke så är jag riktigt stolt över han.







fina pojken!

LD



LC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback