halv 10 och jag är vaken :S

godmorgon alla!
vaknade nyss och sitter nu i soffan hos brorsan. ska ta och gå ut med vovven så de blir gjort så kan jag chilla sen. de blir as bra de, vill gå till ica (A) haha, kanske gör de då. as godis sugen, imed att johan åt upp allt mitt godis så fick man ju knappt nått :O fy skäms, kvällen igår satt jag och cama som ja sa, ni vet, ja håller de ja lovar! och de är helt sant. usch va trött jag är, tror jag ska smsa mimmi och kolla hur de går på stalltjänsten som jag skulle följ med på om jag hade nå fucking skjuts. stackars mimmi, får göra de nästa gång :)
har fått bilder av linda från tävlingen oxå, men filmerna är inte uppe än så ni får inte inlägget och de. men idag ska dom upp iaf så ni får dom ikväll antar jag. men ett smakprov har aldrig skadat.

fina pojken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback