hahahahahaha gjorde min kväll helt klart.

anonym om Hopptävling
:O lär dig rida innan du börjar hoppa på den stackars hästen. du sitter och sliter i han och kastar dig över halsen på stackarn innan han ens hinner taxera mot hindret. Dessutom så sitter du och åker häst bara. och du kan inte se lägen för 5 öre. lär dig rida männsika!
-HAHAHA först lär jag säga, ja tänker inte sitta och göra nå jävla svar på tal skit för jag bryr mig inte ett skit ärligt talat. men bara så du vet så skämmer du bara ut dig lilla du, pinsamt!


ja, nån anonym skitunge från skutkär som kommentarat min och zekes hopptävling, moget säger jag bara! som ni märkt så har jag inte skrivit nått alls nu ikväll. men de beror först på att jag inte vart på humör, nej usch för denna dag säger jag bara. sen så drog jag ner till ica och mötte amanda där så träffa lite folk och sånt dära. fick skjuts hem och kollade sedan klart på min film som jag kollat halva på redan. har nu fått filmerna och lite bilder från tävlingen så de kommer i nästa inlägg. ska ta och prata lite med linda nu och sådär, kanske nån mer om de finns nån rolig. juste en sak till, fast de tar jag sen.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback