godmorgon

jag vet inte hur bloggen kommer få ta emot mitt mående, men hur det än är så ska jag försöka att skriva så mycke som möjligt och sånt. få tankarna på andra saker. orkar inte fixa mig idag heller så blir bara håret i en toffs och nå kläder. kommer sluta vid lunch idag, ska åka in till gävle sjukhus och göra nån undersökning eller va de va för min andning och dedära. åker hem efter och tror ja nog åker ut och skejtar, behöver verkligen de nu. få vara med folk som jag mår bra av. men ni har fått bilder och film som jag lovat er på alla dom som jag sa. men så fort bilder och film från hoppträningen imon kommer så får ni dom såklart. men nu ska jag äta eller nått, puss
saknar saknar saknar SAKNAR verkligen tiderna då jag mådde bra på alla sett och vis.

Kommentarer
emma lindh älskling :) säger:

KLIPP BORT MEEEJ SER JUH UT SOM EN APA

2010-10-05 | 10:50:37
monne säger:

gud vad jag saknar den där dagen ;'( fyfan, när allt va bra. man va älskad och allt va helt super bra. livet stupar och jag med. allt blir fel, och blir värre när man ska försöka fixa de...

2010-10-05 | 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback