godmorgon

ligger i sängen och har precis vaknat. har ju prao denna vecka så börjar 11 varje dag, najs! nån dag så ska jag faktiskt ta och pallra mig upp tidigt och hälsa på söder innan. alltid lika kul, så skönt folk där. så vad händer idag då? själv så är det ju hoppträning. denna gång så ska jag rida min älskade zeke, åh vad jag har saknat honom. så, och så va de kanske nåra som skulle hänga med så vi kan åka moppe ist för buss, de är så mycke roligare. så vi får de om de går annars så ja. tror jag ska stanna vid ica efter praon oxå, för jag kommer va på american så kom dit vettja! men nu så ska jag ta och lyssna på lite musik. kanske gå upp, fast nej de orkar jag inte om klockan bara va tjugo i 9. halv 10 kommer caroline hit oxå kom ja på nu.
pusss
¨
så fin han är!

Kommentarer
bubblegumm.blogg.se säger:

finfin häst! ;-)

2010-10-11 | 16:28:13
Amanda säger:

Hälsa på mig då !! :D <3

2010-10-11 | 19:06:49
Bloggadress: http://justanotherdaywithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback