dålig update hela helgen

hann verkligen inte blogga igår. inte nånstans fick jag vila, eller ja förutom på kvällen när datorn skulle vara avstängd. dagen såg ut som så att vi va räääätt så många och skejta, typ monika emil marcus amanda camilla emma jonte pontus liam kim johanna och två jag inte kommer ihåg namnet på. så de va as chill, åkte hem vid halv 7 kanske. snacka med viktor då...... så fick jag jättebrottom till stallet, men de löste sig. mimmi och sofia va ju där så dom hjälpte mig att smörja allt och sånt. så de är klart, hann dock inte duscha zeke för dom ville låsa stallet. så hoppas han är ren idag. åker om typ 20min, så ska bara äta och platta håret så är jag klar. mimmi ska få filma och knäppa massa kort så förvänta er massa imonkväll när ja kommer hem från kofan för detta kommer att vara sista inlägget innan. måste skynda som bara den efter jag tävlat så blir bara hem och duscha sen åka dit. men hoppas verkligen att ni får en underbar lördag och söndag så hörs vi imon.
pusspuss
gick inte att ladda upp bilder så ni får alla bilder från igår imon ist ;)

Kommentarer
Anonym säger:

alltså, kan du förklara va de är mellan dig och viktor? :O

2010-10-02 | 12:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback