12 oktober

godmorgon!
shit så duktig jag är idag, går upp 8 för att åka till söder kvart i 9 och hälsa på lite sött folk. as najs, så drar jag till praon sen, haha på andra sidan stan. men de är bra motion. cyklar ju så de är lugnt. har faktiskt fixat klart mig redan, ska bara ta på mig en tröja och äta nått. efter praon idag så ska jag åka och rida al. träna lite galopp och hur jag ska göra för att få fram han på bästa sett. så de kommer bli as kul, så ska han med på min lektion imon oxå tror de va hoppning denna vecka. men de är bra, rider dressyr och sånt hemma och hoppar på lektion. de är bäst så tror jag.
hmm nu ska vi se vad jag ska ha för tröja. kan inte bestämma mig, haha! juste, jag måste verkligen köpa nya kläder. sa de till mamma igår så vi ska åka och shoppa nån dag. de kan verkligen behövas. höstkläder är så himla mysiga. så de ska införskaffat. har nu fått så mycke inspiration som jag vill ha så ska kika på de och se om de vill följa med hem.
men nu ska jag inte uppehålla er längre, blev lite långt inlägg. ni får ha de så bra i skolan idag.
pusss

lite brun man va, måste börja sola igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback