vi tre!

tjena!
kung dag, fast de är alla nu för tin. men de börja som en vanlig tisdag morgon att man har teknik och sånt. gjorde inte mycke eftersom jag var klar med allt och sånt. så skulle vi iväg på idrott, kom då på att jag har kameran med så tog upp den och tog lite kort och sådär. hade innebandy på jernvallen, verkligen hur kul som helst. saknar verkligen känslar av att ha klubban och bara lira runt där. helt underbart! tog massa kort efter med mathilda och caroline. matte efteråt och sådär, haha njaaa blev inte mycke gjort. fatta inte va ja skulle göra så får utbrott och bara kastar eller slår ihop böckerna. lunchen, nja inte mycke kul. musiken va kung, fick sjunga hur mycke som helst. hur kul som helst ju, får fråga dom andra vad dom tyckte. ja stog ju på scenen och sjöng och olle spela gitarr, mhahaha kung! so;n sög som vanligt.. min dag ungefär, faktiskt rätt kul ändå. träffade matilda lite efter och snacka lite. väntar nu på mat och så.
pusss
matilda-caroline-nicklas åt fel håll xD
HAHAH, finns ingen annan som har så snygg stil på att duscha fötterna som jag !! ;)
söta flickor!
älskar er brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback