tjeeeena bästa kvällen!

TJAAAAAAAAAAALALALALALALLALALAL!!!
dagen har ägt så jäääävla hårt ..
visar i bilder ist!!
det började med att min släälskii emma lindh kom till mig ;))
så kom monika, dom satt och bögade sig vid datan medan jag käka!
sen drog vi 5 tjejer till storvik och lämnade av ella. jag emma monika mamma och ella! fan fest i bilen;)))
åkte tillbaka till sandviken, självklart blev de ica som gällde.
jag och monika växer aldrig upp, så fick bli ett par nappar för oss!
stack till donken och käka pommes och glass!
så kom bella och emma dit!
badade lite i snön!
mötte upp nicklas, gick till american och käka lite. så kom mupparna fea och maja dit en stund ..
blev inge mer bilder efter de.
men jag emma och monika gick till kungen, dom drog rätt snabbt men jag var kvar lite. fett där ju, as kul så länge de varade. lära ju hem -.- hade ja veta att de skulle vara så skulle ja vart där, men nu är de som de är. träffade iaf mimmi sofia och rickard där, saaaaaaknar er! <3
massa random pics på oss finns oxå som ni får senare.
pusssss

Kommentarer
tröttnylle säger:

roligt i snön och på donken? ;)

2010-11-28 | 08:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback