myyyyyyyyysigt med snööö -.-.-.-.-.-.-.-

sheeeeet, vilken dag.
de börja med att jag precis hade kommti till söder så kommer ante och bär ut mig och snöpurra. så hann jag precis komma in igen så kommer han och bär ut mig igen. sen så kom viktor så tog dom mig igen. efter nån timme så gick jag och emil bort tills slöjden och där hade tydligen 9b lektion, de vill säga viktor alex och jim. så när dom slutade så tog dom tre ut mig och purra. så jag och emil gick upp till ica, så när vi kom till skolan igen så kommer ante och tar ut och purrar mig 2 gånger. så va ja inne ett tag. så gick vi till ica igen. där va viktor och nåra i hans klass, hade med mig jonte och erik denna gång oxå, dom tar ju viktor lätt. så viktor purra mig, men så kom jonte och tog viktor och massa sånt. tillslut så va vi runt 20 där, alla förutom viktor och ante va på min sida. även att jonte tag viktor så går viktor på mig, hahaha omg fyfan va kul de va. är så sjukt tacksam att jag hade jonte på min sida, varje gång nån gick på mig så kom han. mahahaha! mina byxor va seriöst is och håret mä, kunde bryta av de. händerna va röda och benen med kan ja lova!
kan avsluta med att säga att jag typ räknade, DE BLEV ÖVER 25 GÅNGER!
tönten i mitten
emil
jonte o emil
jaaaaa!
såhär såg man ut när man åkte....
såhär kom man hem XDD HAHAHAH
ska inte ta upp benen, illröda. syns inte för blixten, men dom va RÖDA!

Kommentarer
emma lindh säger:

HAHAHAHAHA skillad det är vad du är ;)))<3 älskar dig endå ;))<3

2010-11-29 | 23:24:08
Bloggadress: http://emmaalindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback