morgon update @ sandhack

kör på en morgon update klockan kvart i 6 .. nästan alla sover just nu, typ 15 max som är vaken. så jag och monika gick runt och checka vilka datorer som va på och lånade två stycken, tror nog inte dom dödar oss så mycke iaf... men hmm, kan då säga att jag inte är ett dugg trött, skulle kunna springa maraton just nu! men har tryckt i mig sjukt mycke koffein. :D men ja, ska nog ta och kolla msn en stund och facebook.. har facerapat rickard oxå bara så ni vet, haha han fick tillbaka på de han skrev på mig.. maahahaha så kan de gå lillskit! nu kom ja på en sak ja ska göra om ett tag, men säger inget för då vet du!! jaja nu fick ni nått att läsa och jag hade inget bättre för mig.,
pusspuss

Kommentarer
anneli säger:

Du ser precis ut som en av mina vänner ;O

Läskigt.

2010-11-02 | 06:33:40
Bloggadress: http://beautifulandstrange.blogg.se/
Anonym säger:

(Y)

2010-11-04 | 00:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback