mimmi bergström

Lyssna, ända sen 
jag lärde känna dej 
har du alltid funnits 
vid min sida, 
du har alltid hjälp mej
när jag är i problem 
och även om problemet 
inte är löst
har du ändå gjort allt 
för att trösta mej,

Du är de finaste jag har 
och den enda jag 
kan prata med 
när jag är riktigt lessen, 
du lyssnar alltid, 
oavsett vad det handlar om
finns du alltid där,
hur långt bort vi än 
är från varandra. 

Jag svär hjärtat talar,
du har alltid en plats hos mej,
svik mej hur mycket du vill 
men tro mej 
jag kommer ALDRIG 
svika dej. 

Du är den vän 
man aldrig vill förlora,
och även om jag förlorar dej 
ska jag kriga för 
att få tillbaka dej.
ÄLSKAR DEJ MEST !
världens mest underbara människa, äkta vänskap!

Kommentarer
Stoffe säger:

vill du veta hur en riktigt bra blogg ser ut?! www.prayforpeace.blogg.se

2010-11-19 | 19:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback