hårfärg, hjälp

ja vill bara visa detta för er.
min vanliga hårfärg är ju blond, de visste ni va. sen så blev ju jag brunett och har vart de ett tag. så blonderade jag de i vintras/våras, men blev bara gult och sånt. så då slängde ja i mökbrun färg igen. och nu har jag inte rört de sen dess. men nu är de så att jag inte riktigt vet om ja ska ha de som ja har nu eller ska färga de mörkt igen. för ja hade tänkt att blondera de sen nästa vår genom att lägga i slingor och då har ju mitt vanliga växt ut jättemycke imed att ja har utväxt på typ 10cm nu. men så kom ja på att jag inte passar så bra i ljust som i mörkt så har fått mig en funderare där.
vad tycker ni...?
blond
mökbrun?
ljusbrun/solblekt?
för ni ser ju själv vilken skillnad från mörkbrun till ljusbrun och de är bara solblekt!

Kommentarer
emma lindh säger:

ljus brunt eller mörkare tkr jag;)<3

2010-11-16 | 16:20:53
Bloggadress: http://emmaalindhh.blogg.se/
Anna säger:

Mörkbrunt

2010-11-16 | 22:59:26
Anonym säger:

mörkbrunt !!! :D

2010-11-17 | 20:43:45
Bloggadress: http://llinehhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback