;'((((((((

vart är jag? vart är mitt liv? har jag något kvar? mina andetag blir som bortblåsta, hela kroppen skakar, det är som lungorna ska gå i konkurs. är det okej? är de okej om jag försvinner? okej om jag bara inte finns där längre som jag alltid funnits? okej att andetagen försvinner? hur ska man veta om de är okej, hur ska man veta att man verkligen har en värdig plats på jorden? hur ska man veta att vännerna man har verkligen är ens vänner och inte bara fejkar det, hur ska man verkligen veta om man är värdefull? jag tvivlar på min framtid, tvivlar på mitt liv, tvivlar på om mina vänner verkligen är äkta. ska man fortsätta på samma förjävliga sett som jag alltid levt med eller ska man ge det till gud och hoppas på en bättre väg? hur vet jag om den andra vägen är bättre, tänk om den är lika som denna eller värre. fast värre kan det aldrig bli, men tänk om den är likadan. då ger de ingen skillnad, då är det personernas utseende som ger skillnad men insidan är fortfarande lika falsk. hur fan ska man veta hur livet ska vara om man inte vet båda vägarna!?

Kommentarer
emma lindh säger:

julia du ska veta jag är din bästavänn. Och jag kan inte klara av ett liv utan dig, tänk alla våra minnen?! det är sjukt. Sen första gången jag såg dig.. jag kunde inte sluta kolla för du var så vacker och då menar jag inte bara utseende utan din personlighet verkligen lyste fram. man såg hur stark du var, trevlig o allt det där postiva bara tog bort det där negativa. Jag vet gumman.. saker förndras och ibland inte till det bättre... men det betyder inte att du är en dålig männsika för det. Folk lär sig fortfarande av livet, man blir liksom aldrig klar... människor gör misstag. Men du ska veta

en sak iaf.. hur många misstag du än gör så kommer jag alltid älska dig för den du är. För det är det som alla männsikor älskar med dig.. du fejkar inget , du är den julia boberg du vill att du ska vara. Visst du kan lyssna på folk om deras åsikter men det är du som gör valen i ditt liv och det är så det ska vara. Jag har inte kännt dig länge men den glädjen och kärleken du ger mig det värmer verkligen. Jag menar verkligen dom orden som säger : att jag är ingen eller inget utan min juliaapälskii! jag kommer alltid stötta dig , och alltid finnas där! vid alla motgångar och motvindar.. jag ska hjälpa dig och bygga upp ditt liv, så allt blir bra. för du min vänn... är den som minst förkännar att må såhär dåligt som du gör

2010-11-06 | 00:53:37
Bloggadress: http://emmaalindhh.blogg.se/
Amanda säger:

Hur ska man försöka toppa Emmas nu då ?!



Tänk inte så Julia , Finns för dig vad som än händer!

Älskar dig ! <3

2010-11-06 | 11:59:46
Bloggadress: http://justanotherdaywithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback