dagens händelser

dagen började då med att mathilda kom till mig vid 7 och väckte mig, usch så trött, men sov ju rätt mycke. va väl inte på bästa humöret redan då. första lektionen gick åt till att skriva uppsats om sin första kärlek. tror alla kan lista ut att de va om viktor. blev genast på depp humör. sen har dagen bara fortsatt och vara helt stört dålig. tror inte jag var glad en sekund. va inte med på nån lektion faktiskt, hade ju knappt nå lektioner.. sedan så gick jag hem, bara slappat och verkligen tagit de lugnt. ska nog ta och lägga mig strax. sovmorgon imon till halv 10 så de är riktigt skönt. börjar då med tyska, känns så skönt och tryggt att jag kim bredvid mig, kan behövas nu! sen så slutar jag faktiskt, ska in till gävle sjukhus för undersökning innan operationen. äntligen blir de av, hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback