♥ Dag 3 – Mina syskon.

har redan skrivit lite om dom i presentationen om mig själv. men kan ta och göra såhär ... tänker inte skriva så mycke om dom, deras liv som inte ska med i min blogg.


johan, vi har samma mamma. han är 25, bor i sandviken i lägenhet.
anna, samma mamma här med. hon bor i göteborg och har man och tre barn.
alexandra, hennes mamma är med min pappa. hon är 17 och bor i valbo.
daniella, hennes pappa och min mamma. blir 16 snart, bor i sandviken och storvik.
rickard, hans pappa och min mamma. är 13 och bor i sandviken och storvik.
isac, samma mamma. 3 år och bor hemma.
izabel, samma pappa. 2år bor i valbo.
liam, samma pappa. 1år bor i valbo.
alexandra
daniella
isac, han har mina ögon (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback