♥ Dag 2 – Pinsammaste jag någonsin gjort.

måste faktiskt ta och säga de, att jag tycker aldrig nått är pinsamt. mitt utseende kanske visar de när man blir lite hettad i ansiktet. men inuti mig själv så tycker jag inget är pinsamt, de roligaste som finns är ju att bjuda och leva liksom. så kan inte säga att nått är speciellt pinsamt.
men kan säga en sak som vart pinsamt med mimmi när jag vart med. de va då på gothia, vi va på finalen och satt på läktaren och då är de stolar som fälls upp när man inte sitter sen får man fälla ner när man ska sitta, ni vet dom? aa iaf, så såg mimmi ett lag med skit snygga killar, så hon reste sig upp för att kolla närmare. så skulle hon sätta sig och då hade stolen åkt upp så hon åkte rakt ner på golvet. om vi garva då eller, hahahaha, ni skulle sett. helt sjukt, de va riktigt roligt. lite pinsamt för henne kanske, fast hon är lite som mig. men de va sjukt kul ;))
detta lag fast i ett år yngre åldersgruppen som va på läktaren, älfsborg p15 tror ja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback