19 november

godmrogon!
då har man duschat och fixa sig klart, gick rätt snabbt ändå. så vad ska man göra nu då? börjar ju om typ 1 timme, kul! dåligt lack man är på lärarna eller, dom har satt engelska lektionen som sist timme så nu har vi en jävligt ovärd håltimme mitt i allt. kul att man slutar 14.40 isf 13.15 då, fredagarna som brukar vara så värda, men nej inte nu längre. blääää, jaja vad händer sedan då? jag och caroline ska iaf iväg och sola, inte så fint att vara så blev som jag är nu, när de är vinter!
känns som jag måste ta och börja bli lite mer aktiv i bloggandet, är ju aldrig hemma men ska försöka att slänga in lite inlägg då och då, sen måste jag komma på nått som är kul att både skriva och läsa om.
så fint de är ute nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback