wohooooo internet

ooh men hej. de va längesen, haha! kan då säga att ja först försov mig igår när vi skulle åka men ändå så va ja klar först som vanligt -.- som alltid för alla andra är så sega. sen så sega vi sönder, typ stanna och shoppa lite och shit. så de tog typ 11 timmar totalt xD hahah, aja kom fram vid 10. åt och sånt, och efter 1 timme så är min lillebror isac så duktig och ramlar in i ett bord så han får världens djupaste sår i pannan så de va bara att åka in på akuten och sy. senm sova och sånt. gick upp vid 10n idag. åt och fix, sen till stan och shoppa sönder. tänkte ja skulle lägga upp bilder men så fucking smart som jag är så har ja inte med USB sladden -.- men de blev ett par skor, en t-shirt, ett linne, en kjol, ett par shorts, ansiktsprodukter och en ny navelpiercing. så de va naaajs!
har ju vart hos min låtsas farmor och farfar sen igår kväll men ikväll så åkte vi till min låtsas farbror och hans familj. så sjukt jävla kul humor. as najs... men ja, har tagit och läst alla typ 60 inläggen som skrivits sen igår xD hahahaha, men de är fedt kul ju! jaja ska nu ta och duscha en snabbis sen umgås med familjerna! ;)
ha de göttans :D


nu har ju jag bara massa booring bilder som är typ tusen år gamla men ni får nöja er med de då tills ja kommer hem......nästa onsdag -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback