oh shit i´m freesing

då är man hemma. haft de sjukt najs, värsta härligt och massa skoj! jag och monika badade, hahaha de va inte ett dugg kallt, nejnej! haha ja bada i kläder xD som ja ångrade för de blev jäääävligt kallt, sitter och darrar än :O  det blev då jag emma monika tobbe dennis anton och henke! monika snodde kameran och knäppte massa söta kort som ja ska visa er här nere... just nu sitter jag och tjockar mig, cheezballz+cola och musik is the shit ;) ska ta och lira cs snart med danno och filip gissar ja på :) as najs ........
anton
henke
GULLIGAAAA!! dennis och monika
awwiiieeee
HAHAHA så jävla gay xD
anton
sötnos monika
HAHAHAHAHHA emma, så jävla söt äru <3333
dennis och tobbe
de får räcka!
ni får ha de bäst nu inatt ;)
puss

Kommentarer
emma lindh säger:

men gud mitt ögonbryn ser cp ut hahahaha det var väl för att jag ruffsa till håret i ansiktet XD

2010-06-22 | 01:20:05
Alina säger:

älskar din blogg! :)

2010-06-22 | 16:48:54
Bloggadress: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback