mimmi bergström

vet du hur mycke jag älskar dig?
du är som min andra halva
finns alltid där för mig
man kan göra allt med dig-skratta, gråta, dampa, allt!
du är min bästavän, vi skämmer jämt ut oss men egentligen bryr vi oss inte vad andra tycker och tror om oss, vi är som vi vill vara.
när vi dricker cola, folk måste tro vi är full eller nått, vi får nå cp fel xD
vi är så läskigt lik varann till sättet, som tvillingar.
men nu är du inte här, nu sitter du på en strand på canarieöna. kom hem, ja saknar dig så de gör ont.
om 1 vecka får jag se dig, en dag utan dig känns som år. och ja överdriver inte!
jag älskar dig mimmi, kommer alltid att finnas för dig.
min andra halva

Kommentarer
Izabel - Där drömmar blir till verklighet! säger:

sv: Ja det kan jag också skriva om :)

2010-06-04 | 18:12:45
Bloggadress: http://izahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback