hemma

har var i skolan idag, slutade kl 1 så ja och carolin gick till mig ett tag och sånt sen kom hanna och vi drog till donken och åt och på vägen mötte vi upp franco. satt där i över en timme och bara snacka sen hem och nu ska ja dra till affären en snabbis sen blir de stallet. men ja skriver mer ikväll ;)
puss

som ni märkt så har ja inte lagt in bilder och de bror på att jag har en annan data för tillfället för min funkar inte, den dampar sönder och går inte att göra nått med den :S men min bror ska fixa den imon.

Kommentarer
Izabel - Där drömmar blir till verklighet! säger:

sv: Ja ellerhur, helt rätt.. :)<3

2010-06-07 | 22:40:16
Bloggadress: http://izahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback