hallååå

har inte skrivit nått för de hänt endel saker, men de är väääldigt privat så inget jag tänker skriva ut på bloggen...


igår va en väldigt chill dag, seg och lugn. behövdes efter denna helg. helt galen har den vart verkligen. idag så har jag mamma rickard och isac gått till storheden. härligt, provade en massa kläder och shit, hittade inget ja ville ha. åt och sånt, sen satt ja och rickard i sånna där massagefotöljer i 1 timme typ sen hem xD ajja, ja kommer nog inte kunna uppdatera förrän ja kommer hem för ja har inget internet. snodda min låtsas pappas data nu och den tillhör jobbet.

pusss

Kommentarer
emma lindh säger:

saknar dig mitt hjärta<33

2010-06-29 | 14:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback