godmorgon

vaknade värsta tidigt idag. men iaf ska ju te Linda idag sen blir de att va med emma och danno ikväll. sitter just nu och lyssnar på musik och ska ta och platta håret för de ser sjuukt ut, verkligen! så ska ja äta och ut med hunden.
igår var jag monika emma och jim på hedåsen. därför jag inte skrev nått. vi badade faktist, de va rätt kallt men inte så farligt som ja trodde. så grilla vi maschmellows eller hur de stavas. as gott och en massa kort blev de oxå. mycke av dom ligger ute på FB (julia boberg@fb). men ni får nåra här nere med! just nu känns bloggen riktigt tråkig, så ska ta och komma på nått kul att skriva om snart. de blir la bra!? men nu ska ja ta och platta håret.
puss


emma


jim och monika

jim och monika


jim


jag och emma


jag och monika


jag och jim


monika


jim


jim och monika


emma


monika och jim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback