gävle

är hemma nu, har vart i gävle med emma och shoppat. de va ju inte lite snygga killar där, tror emma skämdes lite för mig. ja är ju inte blyg om man säger så xD tänkte gå fram till minst 5/20 och fråga om nummer (a) hehhe de är inte pinsamt! (?) de är rätt kul att bara gå och kolla på folk faktist, men ja fick endel saker med mig hem :) hitta en sjukt snygg tjocktröja och en t-shirt från carlings som ja ville ha men fick inte de av mamma -.- men men :P

dagens shoppning ;
bh och trosor från hm 99kr & 49kr


nagerlack från kicks 25kr styck, ansiktsmask från hm 20kr


Kommentarer
emma lindh säger:

HAHAHA nej då jag skämdes inte ;)

var många godingar där ;D hahaahah bara jag som är liten skitfegis(A)<3333

2010-06-08 | 19:28:18
din bitch , ! säger:

sluta ta min trosa och bh . :(



hih nejrå , <3

2010-06-20 | 21:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback