gaaasch, förlåt

förlåt ennu en gång för min sjukt dåliga uppdatering. ja suger verkligen på dehär, men de är jätte kul att så många läser ändå. fortsätt så..
igår så tänker ja ägna mycke åt bloggen men emma kom hit och sov så vi gjorde massa annat kul..
har haft kalas för min lillebror idag, han fyllde 3! GRATTIS! sen så har min syrra vaxat mina ben. har hört att de ska göra jätte ont men de gjorde de verkligen inte. kändes knappt nått alls... annars inte gjort mycke idag. börjar 11 imon, sovmorgon. jätte gött :D
många av er vet att ja mår rent ut sagt kasst nu, de är inte ett dugg kul. men jag kämpar på!

Kommentarer
camille säger:

härlig blogg! ;*

2010-06-06 | 20:34:20
Bloggadress: http://ddarliings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback