älskar dig

sitter här och lyssnar på musik. kom hem från linda vid 6 ungefär och så åt jag och sånt, duschade och fixa mig lite sen ut med hunden och stack sen till emma och danno. gick med dom till ica halv 11 men de är ju stängt så vidare till statoil och sånt sen hem igen, kom hem halv 12 typ. så ja, är sjukt trött kan ja lova. för de första sov jag 8 timmar inatt för de andra har jag inte ätit nå mat typ för de tredje så har jag ridit långritt i 3 timmar för de fjärde så har ja vart ute och gått i 1.5 timme nu ikväll så... ska ta och lägga in massa mobilbilder oxå, sjukt dåliga men de blir ju mer att man knäpper ed mobilen ist för att gå runt med en kamera som man inte tänker på att man har :) och så måste ja verkligen få en ny design, denna suger så hårt!!!! men ska inte klaga nu, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback