vad händer dååååe?

tack söta lina för att du blogg. erkänn snällt! :D haha och ja hon är bäst ;)))



sitter ivarjefall i hurvagnen just nu och snodde internet en snabbis för att uppdatera er, nice huh? var hemma ett tag idag sen ner på stan och handla lite, en bikini överdel as fin och ett par nya solbrillor. mina andra gick sönder, eller ja alla mina har gjort de faktist så de är fail. men dom är as snygga iaf. sen så vart med lina hela tiden och så.



händer ikväll då? joo de blir fredasmys med viktor och tobbe och åke HAHA, as mys xDDD men ja så äre.



de känns nästan som att ja har lite bloggtorka nu, vet ju inte vad ja ska skriva då de inte händer så mycket just nu förutom att jag är i husvagnen och sånt. de är sämst väder nu oxå så kan inte sola eller nått. men men så är läget just nu. mimmi kommer och sover här imon med mig iaf så blir att släppa loss lite och så, nice och så är de ju after beatch oxå så blir fest på strandbaden. men de va typ de ja ville säga. hoppas ni får en härlig helg med massa sol, de kommer de inte bli här tyvärr :/ aja




pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback