allt och lite till

hej på er alla söta!
lång dag idag igen :D börja ju med att vi åkte till sundsvall och åt sen gick på stan där lite. träffade jonas och så. åkte vidare hem och de tog väl typ 2 timmar eller nått så sov hela tiden. sen hem och packa upp så kom mimmi och så pratade vi massa. sen tog moppen till årsunda och träffa massa folk sen hem och nu sitter jag här. borde duscha men orkar inte...
har laddat in bilder från kameran men de failar för ja börja ta massa bilder när vi skulle åka hem xD haha men aja tror mamma tog nå innan iaf!
midsommarafton!
midsommar outfit!
här ser ni lite av sminkningen som ja förklara förut.
hade en lite egotime så ni får se lite.
ooooh cooling med 2.25 cider XD
lite mer outfit
får man skryta lite om att man har benmuskler? (aa)
midsommardagen!
krille med hans tjej linnea
åke, ella och mamma
random kort!
rickard
bad i skellefteå!
rickard
suddig :s
hemfärd
då såg man ut såhär
scandic hotell i övik.
restaurangen och bar
gillar min sminkning här faktist :)
sundsvall

chillkläder med heeeeeelt fel skor xD
typisk våran familj humor xD
grymma saker fanns de xD
HAHAHHA så är de den drake som drar husvagnen xD
aa men lite bilder fick ni, kommer ju såklart komma lite då och då men nu är ja trött och orkar inte lägga in mer.
pusss

Kommentarer
daniella säger:

sv: haha okej :D jo jag gjorde det precis, ja inget speciellt;d om du har läst mina inlägg idag haha! :)

2010-07-01 | 23:49:57
Bloggadress: http://daniellajuliaeemma.blogg.se/
daniella säger:

sv: haha ja ;d nej du jag vet inte, ska nog ta en promenad sen med en kompis :) dudå?

2010-07-01 | 23:54:33
Bloggadress: http://daniellajuliaeemma.blogg.se/
daniella säger:

sv; hehe japp men nu är jag tillbaka :)

okej hehe jo jag med faktiskt :)

2010-07-02 | 00:30:45
Bloggadress: http://daniellajuliaeemma.blogg.se/
Emma säger:

sööt blogg:D

2010-07-02 | 10:41:01
Bloggadress: http://onlyemmaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback