update my sweeties

gomorgon på er, sovit gott? det har jag.
sitter här och kollar lite på fb och moppar. blir att byta om och dra till linda snart. sen så blir de strandbaden ikväll. sägs att de ska va världens fest där ikväll så vi kör på de. haha aa inte ungdomsfest då om de va de ni trodde utan mer typ pub och sånt men shit the same.


igår kväll så satt jag och alexandra, min syrra, och prata om gamla minnen och shit. saknar de som fan, hur bra är inte ponnytiden då? bara för bäst, sakna sakna sakna sakna! så sov ja i hennes säng inatt, dubbel säng haha myyys. väcktes imorse av alexandra. aja ska ta och leta vidare, kanske blir att köpa alexandras moppe ist, hon har en precis sån som jag vill ha fast om lackad och massa saker bytt plus att den kommer att bli 2000kr billigare. så najs, ska prata med pappa om de och så. isf kanske ja kan få den snart! hoppas på de.


nää nu blev de långt inlägg :D haha

men ska fråga oxå om jag kan få underhållningspengar till göteborg av han oxå eftersom mamma betalar allt annat så kan man ju tycka att han kan ge mig de. vi får se, ska väl ta och inte bråka med han så går de bra. haha!


men ha de bra, skriver mer sen men kan inte lova att de blir innan ja åker till linda så vid 5 kanske.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback